Cină lejeră: omletă cu salată

De ce nu am mânca la masa de seară o omletă? Este simplă si se pregăteşte rapid… Este delicioasă, este hrănitoare, aduce multe proteine şi mulţi nutrienţi de calitate…

Ingrediente omletă

  • preparat: 2 ouă, 1 ceapă (tocată mărunt, mărunt), verdeţuri (eu unul prefer mărar dar am gătit de multe ori şi cu oregano sau pătrunjel)
  • garnitură: castraveţi în saramură (mie îmi plac la nebunie), broccoli gătit rapid în aburi şi stropit cu ceva oţet balsamic.
Omletă şi salată: cina ideală

Omletă şi salată: cina ideală

 

Durata de preparare: câteva minute. Practic, nu trebuie decât să baţi ouăle cu condimente (sare, piper, verdeţuri) şi să adaugi la final ceapa. Le pui apoi la tigaie (preferabil antiaderentă), cu capac, până se găteşte.

Avem deci proteine, nutrienţi de calitate (oul ESTE un superaliment), fibre (broccoli), probiotice (castraveţii muraţi).
Toate acestea cu costul a 3-400 calorii.

Poftă mare!

Alte variante (reţete) disponibile pe site:

Răzvan

Medic de familie. Ecografist. Realizator TV. Speaker. Blogger.
Am si eu niște păreri personale si vreau să le împart cu tine, dar am niste conditii: citeste-le, te rog! Dupa care, hai sa discutam: civilizat, te rog!
Verifica lista de servicii si, daca te pot ajuta, contacteaza-ma!

Curriculum vitae - Servicii - Contact

Toate articolele - pagina mea

Retele sociale:
TwitterFacebookLinkedInGoogle PlusYouTube

8 comentarii despre “Cină lejeră: omletă cu salată

Comentează articolul: