Mănâncă pentru a trăi: cum prepari corect alimentele?

sclc margarit ponturi gatitEmisiunea „” din 30 august a avut ca invitat pe un mai vechi prieten, Cristian Mărgărit.

  • Ce asocieri de elemente sunt de evitat?
  • Cum prepari alimentele pentru a evita formarea și consumul de toxine?

Urmărește emisiunea pentru a afla cum să prepari corect alimentele!

Sănătate ca la carte” este o emisiune medicală difuzată săptămânal (duminica, la 14:30) pe postul 6tv, care poate fi urmărit atât în grila digitală a majorității operatorilor de cablu din România, cât și online.

Răzvan

Medic de familie. Ecografist. Realizator TV. Speaker. Blogger.
Am si eu niște păreri personale si vreau să le împart cu tine, dar am niste conditii: citeste-le, te rog! Dupa care, hai sa discutam: civilizat, te rog!
Verifica lista de servicii si, daca te pot ajuta, contacteaza-ma!

Curriculum vitae - Servicii - Contact

Toate articolele - pagina mea

Retele sociale:
TwitterFacebookLinkedInGoogle PlusYouTube

9 comentarii despre “Mănâncă pentru a trăi: cum prepari corect alimentele?

  • Buna!
    Ce credeti despre gatirea stir fry?

    • Nu o recomand. Tradiţional presupune cantităţi mici de ulei şi temperaturi mari – adică fix formarea acelor compuşi cancerigeni despre care discutam, când a venit vorba în emisiune, cu Cristi. Aşadar, din punctul meu de vedere, NU (daca se foloseşte ulei).
      Dacă se „călesc” legumele în apă, din punctul meu de vedere e OK.

  • Mi-a placut emisiunea, plina de sfaturi foarte bune de care toti ar trebui sa timen seama. Ma intreb insa ce parere aveti dvs sau invitatul dvs despre rumenirea legumelor la cuptor (sau chiar si sautee) la temperaturi nu prea mari si usor acoperite intr-un ulei bun cum ar fii cel de nuca de cocos (sau untura)?

    • eu personal nu inteleg de ce trebuie legumele rumenite si „ingrasate”… le prefer cat mai crude! 🙂
      multe, dar multe din „minunile” continute se pierd (degradeaza) prin incalzire.

  • Are Cristi o problema cu fructele,ca ar fi doar apa 🙂
    Pai mai Cristi mai nu ma supara ca fac o poza si fac numai muschi pe’acilea 🙂 sa iti demonstrez ca fructele au mai multe nu doar apa…si eu mananc fructe nu gluma….si nu fac sport,sunt om de rand…cu treburi zilnice….
    In privinta fructelor gresesti…ai doar teoria…practica o am eu 😉

    • Hehehe… Asculta mai atent! 😉

    • Razvane…daca ajung prin bucuresti,va caut…pe amandoi…sa va trag cate una dupa ceafa,pentru toti „nervii” care mi i-ati provocat de cand va citesc……..si abia apoi dupa ce ma „racoresc” va multumesc ca existati si pentru ceea ce faceti 🙂

      P.S. Hai ca mai ascult inca o data,(2,3 ori :-)) sa observ unde gresesc…. 🙂

    • Completare: apa si zahar. Restul pretinsilor nutrienti (ex. vitamine si minerale) sunt in cantitati prea mici raportat la calorii pentru a conta.
      Putem discuta de diversi antioxidanti si fitonutrienti dar trebuie alese cu grija acele fructe.

    • Ahhhh….am uitat de zahar 🙂
      Pai mai baieti….eu functionez cel mai bine cu zahar din fructe 50-60-70% pe zi….apoi frunzareala, grasimile si proteina fac plinul.
      Am incercat invers….mai putin zahar si mai multa frunzareala…..nu merge,morrrrrr de foame,mananc tone ca sa ma satur. Fara cereale si paine,se topeste simona,ajung anorexica….imi trebuie zahar.

Comentează articolul: